Bang & Olufsen aproape ca intra in zona de produse mainstream

de: Alexandru Puiu
23 04. 2012

Chiar daca ne-am obisnuit sa vedem numele de Bang & Olufsen asociat doar unor produse la care nici nu indraznim sa visam, cu o noua linie de produse intitulata B&O Play compania daneza s-ar putea sa se adreseze si unor utilizatori cu  buzunare mai putin adanci.

O noua linie de poduse de la Bang&Olufsen ce urmeaza sa fie lansata pe 2 mai va include TV-uri cu o diagonala de 32 si 40 inci. Tinta reprezinta casele mai multor entuziasti de tehnologie, prin preturile un pic mai mici decat cele cu care ne-a obisnuit compania. TV-urile B&O Play vor include un soundbar surround 5.1, panouri retro iluminate cu LED si conectivitate wireless.

Daca pana recent low-end-ul, daca poate fi numit asa, de la B&O era BeoVision 12 cu un pret de 11.350$, in comparatie modelul de 32 inci din noua linie – V1-32 va avea un pret de 2.399 euro, iar modelul de 40 inci – V1-40 va putea fi achiztionat cu 2.899 euro. Ambele vor include o suita de aplicatii proprietare pentru acces la functii inteligente, vor avea suport pentru DLNA cat si suport pentru partajare de imagini si muzica de pe orice smartphone cu Android sau iOS.

Chiar daca mai sunt doar doua saptamani pana la anuntul oficial, eu zic sa puneti bani deoparte, cine stie, poate primiti o sponsorizare si veti avea un TV de la Bang&Olufsen in aceasta vara.